کار، انگیزه، ﭘیشرفت

علمی، فرهنگی، هنری....

کار، انگیزه، ﭘیشرفت

علمی، فرهنگی، هنری....

فقط 450‌میلیارد تومان؟!!!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفتم شورای اسلامی‌گفت: دلایل افت تحصیلی دانش‌آموزان که سالانه 450‌میلیارد تومان ضرر به آموزش و پرورش می‌زند، در مجلس هشتم بررسی می‌شود.

عباسعلی رستمی ‌در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس افزود: موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان با حضور مسوولان ذی‌ربط آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفتم مورد بررسی قرار گرفت. وی ادامه داد: موارد مختلفی به عنوان دلایل افت تحصیلی مطرح شد و مقرر شد تا پیگیری‌ها و بررسی‌های همه جانبه درخصوص دلایل و کاهش افت تحصیلی صورت گیرد. رستمی‌اظهار داشت: بررسی این موضوع در مجلس هشتم ادامه خواهد داشت تا این مشکل در آموزش‌و‌پرورش حل شود.
مجلس از آموزش ‌و ‌پرورش توضیح خواست
کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی نامه‌ای از آموزش و پرورش درخصوص آزمون استعدادهای درخشان توضیح خواست. مرحله اول آزمون استعدادهای درخشان که در اسفند 86 برگزار شد با اعتراض‌های شرکت‌کنندگان مواجه شد. شرکت‌کنندگان معتقد بودند که تعدادی از پرسش‌ها اشتباه بوده و حتی کلید پاسخ‌ها نیز اشتباه تهیه شده است. خانواده شرکت‌کنندگان شکایتی را تنظیم و به سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ارائه کردند. ضمن این‌که با پیگیری در دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتب درسی، مشخص شد که تعدادی از سوالات اشتباه طراحی شده است. با توجه به عدم رسیدگی این شکایت در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و وزارت آموزش و پرورش، خانواده‌ها شکایت خود را به سازمان بازرسی کشور ارائه کردند. کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفتم نیز با ارسال نامه‌ای به وزارت آموزش و پرورش خواست تا گزارشی در این خصوص به این کمیسیون ارائه دهد. رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفتم عنوان کرده است که این موضوع در مجلس هشتم بررسی می‌شود

http://www.donya-e-eqtesad.com/

 

گروه:فقط 450‌میلیارد تومان ؟!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد