کار، انگیزه، ﭘیشرفت

علمی، فرهنگی، هنری....

کار، انگیزه، ﭘیشرفت

علمی، فرهنگی، هنری....

منفجر خواهیم شد!!!

‌گروه:  

در باره مطلب  افت تحصیلی در دانشگاه‌ها(کیفیت فدای کمیت!) 

هر چند رویکرد ما در وبلاگ این است که قضاوت نهایی بامخاطب باشد وما فقط به ارائه مطالب بپردازیم  ...اما انصافا اگه در این مورد حرف نزنیم منفجر می شویم! (و می دونین که این اصلا خوب نیست...!!) 

ما دیر زمانی است که با این مشکلات مواجه بوده ایم، هستیم، وصد البته خواهیم بود...آنقدر این موضوع تکراری و تابلو (!)شده که نیازی به تفسیر و مدرک و درد دل های ...و عقده گشایی و ...نیست. 

فقط یه سوال اصلی این وسطا همیشه بدون جواب میمونه . ما یه مشکل بسیار بزرگی این وسط داریم که سر شاخه هاش (و البته دسته گلهای اون در اینده)،مشخص هستن...الان دیگه همه این موضوع رو میدونن و حتی کار به جایی رسیده که (مثلا) تمایل برای ورود به این مکانها(دانش گاه) برای آدمهای واقع گرا به حدی کاهش یافته که عده ای آن را اتلاف وقت می دانند!!(گفته بودیم نمی خواهیم وارد این مباحث شویم...!) 

اما،چرا پس از این همه سال،  این همه مقاله و نقد و...هنوز هیچ کار مثبتی انجام نشده؟ از این بدتر(!)، چرا سرهای عده ای هنوز زیر برفه؟!! شاید هم برخی مسئولین راه کوچه علی چپ رو پیش گرفتن! شاید...ولی مهم اینه که بدونن ما نفهم نیستیم!!!امید واریم امید واریم ما رو به چشم نفهم نیگاه نکرده باشن! 

نظرات 1 + ارسال نظر
عبدالله سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ

میدونم نگفته زیاده...شما هم مثل من با دانش گاه زیاد سر و کار داشتین...اما بیهوده اعصاب خودتونو خورد نکنید...من و شما کار زیادی دستمان نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد