کار، انگیزه، ﭘیشرفت

علمی، فرهنگی، هنری....

کار، انگیزه، ﭘیشرفت

علمی، فرهنگی، هنری....

خشک شدن (خشکاندن!)درخت 500 ساله

در پی هرس اشتباه و قطع کردن ریشه های هوایی توسط شرکت عمران و خدمات شهری جزیره کیش، یک اصله درخت انجیر معابد 500 ساله خشک شد. به گزارش سبز پرس، یک اصله درخت انجیر معابد با عمر 500 سال در منطقه باغو جزیره کیش، از ریشه هرس شده است. در سال های گذشته برای توسعه فضای سبز شهری در جزیره کیش، بخش هایی از خاک آن، به مکان های دیگری انتقال یافته است. این در حالی است که این منطقه، هم اکنون در زمره مناطق حفاظت شده قرار دارد و انتقال خاک از آن به دیگر مکان ها ممنوع است. همچنین این مقام آگاه، از واکنش اعتراض آمیز مسوولان محیط زیست جزیره کیش خبر داد و علت وقوع این حادثه را عدم شناخت و اطلاع کافی از درختان این جزیره و نحوه هرس درختان از سوی پیمانکار و ناظر طرح دانست. 

اعتماد ۲۵.۱.۸۸

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

خدا قوت
به مولا کرتیم

دنیای ضرب المثل های انگلیسی جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ب.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام
با یه آپ تازه منتظرم
فقط یه چیزی : موضوع این آپ تازه هستش برای وبلاگ من بنظر شما ادامه بدم بهتره یا به کار وبلاگ من نمیخوره !؟

یه پست هم قبل این دارم که شاید ندیده باشید یه پست ضرب المثلی هستش .

در ضمن خیلی وقته دعا نکردم دلم داره میترکه

با اجازتون دعای مختصر میکنم :

اگه نظر ندین خب ندادین دیگه چیکار میتونم بکنم ولی ناراحت میشم و دعا میکنم که انقدر تو وبلاگ شما نظر بدن که نتونید بخونید !

[رضایت][گل]



آخه میگن یه ژاپنی بعده 15 سال به یه مورچه یاد میده رو دوتا پاش واسه ! بعد از 15 سال میاد مرکز شهر تا این کار خودشو به همه نشون بده مردم دروه مورچه جمع میشن و با هیجان تعجب به مورچه نیگا میکنن یه ایرانی که داشته از اونجا رد میشده میاد مورچه رو له میکنه میگه بدبختا مورچه که ترس نداره !

ما ایرانیا اینجوری هستیم حتما هم با یه معذرت خواهی بخاطر هرس اشتباه اون درخت کار بخوبی و خوشی تموم شده

اهو چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ

ما که عادت داریم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد